AVALEHT | TUTVUSTUS | TANTSIJAD | REPERTUAAR | ALBUM | KONTAKT
01. JAANUAR, jõulu- uusaastapidu. Vahendasime värskeid muljeid möödunud aastast ja vaatasime otsa uuele aastale. Ja kuna olime eelmisel aastal taaskord head lapsed olnud, siis olime ka sel korral silma jäänud jõuluvanale. Stiilipeo teemaks oli "Igal ühel oma stiil" ja seega said kõik kodanikud ennast sellistena näidata, kes nad tegelikult on. Igatahes sai uus aasta meie poolt korraliku sissejuhatuse osaliseks.
Toomas Hanni saatis meile pilte Kavaliku 20 sünnipäevast, mis toimus möödunud aastal 20. novembril ja tema lahkel loal sai nendest osa ülesse seatud kõigile vaatamiseks ka meie kodukale.
12. VEEBRUAR, XIII Viljandi talvine tantsupidu "Tuhast tulisem". Laupäeval otsisime üles villased sokid ja käpikud, rätikud ja kampsunid, kuued ja seelikud ning pakkisime end autodesse. Kõik 26 talviselt rahvuslikult riietatud segarühma ja noorterühma tantsijat jõudsid õigel ajal Pärimusmuusika aida juurde, kust alustasime lõbusat rongkäiku peoplatsile. Hoogsa "Kägaraga" ja Märt Agu vahelehõigetega läks pidu lahti. Tantsisime Anna Raudkatsi kogutud tantse nii, et vöövahe märg ja põsed punased. Kui enne tantsimist tundus, et riideid on vähevõitu, siis tantsimise ajal oli neid justkui paljuvõitu. Mulgi peole kohaselt sõime mulgi putru ja jõime kuuma "kanget" teed. Simman "Tuuleõõtsutajate" pilli järgi lõi tõesti tuule alla ja pani lõõtsutamagi ning peomeeleolu läks järjest tuhast tulisemaks. Vahva värk!
23. VEEBRUAR, Eesti Vabariigi aastapäevale pühendatud pidulik õhtu. Kontsertaktusel esinesid Ülenurme segakoor, Haaslava meeskoor ja Reola kultuurimaja taidlejad. Pidupäeva tervituse ja Ülenurme Aasta Tegu 2011 väljakuulutamise eest hoolitses vallavanem Aivar Aleksejev, õhtut juhtis Kaupo Piirsalu.
05. MÄRTS, külaskäik Tormasse Luule sünnipäeval. Torma rahvapeo ja Luule sünnipäeva ettevalmistused veel käisid, kui meie juba kohal olime. Lahke pererahvas juhatas meid sooja tahatuppa riietuma ja hubasesse saali sünnipäevalauda. Peole tuli teisigi kutsutuid Türilt, Nõost, Sadalast, Tormast, Jõgevalt ja mujalt. Torma naisrühm tervitas külalisi Anna Raudkatsi tantsudega, sest Luule 80. ja Raudkatsi 125. juubeliaasta langevad kokku. Õnnitlesime meiegi Luulet soojade sõnade ja lilledega ning Raudkatsi tema kogutud nelja tantsuga. Sünnipäevašampus ja lahe olemine kasvatasid peomeeleolu ning hoogustasid tantsusamme. Mõnus õhtu kulmineerus tagasiteel kolme tenori: Heiki, Sulevi ja Eino bussikontserdiga.
24. APRILL, Europeade tantsude õppepäev Reolas. Kohale tulnud rühmade tantsijad olid Valdo Rebase juhendamisel läbiviidud viietunnise proovi järel väsinud ent oluliselt targemad. Kui varematel aastatel vältas Euroopa tantsuüritustele eelnenud Mini Europeade kaks päeva, siis seekord saadi hakkama oluliselt lühema ajaga ja ei usu, et selletõttu tulemus kehvem saab. Pigem ikka vastupidi!
12.- 20. JUUNI, sai teoks reis Šveitsi. Et tegemist on väga ilusa maaga, siis sai sellest siia ka palju pilte, sest väga raske on midagi välja jätta. Nii, et varuge kannatust, kohvi, võileibasid, õlut (Ettevaatust! Alkohol võib kahjustada teie tervist) ning mõnusat vaatamist ja lugemist teile. Sveits
23. JUUNI, Ülenurme valla Jaanituli Reolas. Vaatamata ilmatarkade lubadustele, et jaaniõhtul sajab vihma, mõõdus seekordne pidupäev ilma olulise sajuta. Aga see oli siiski parem variant, kui see, et oleks ennustatud päikeselist jaaniõhtut, aga tegeluikult oleks hoopis vihma sadanud. Reola klubi juurde kogunenud suurele rahvahulgale esinesid vokaalansambel "SO-LE", tantsumemmed ja segarühm. Uhke jaanitule läitis Reola külavanem Juhan Song. Tantsuks mängis president, ehk kui täpsem olla, siis ansambel "President".
20.- 24. JUULI, 48. Europeade Tartus. Seekordne rahvusvaheline tantsuüritus toimub sõna otseses mõttes meie koduõuel. Tartus leiab aset Europeade raames väga palju esinemisi erinevatel lavadel ja samuti hulgaliselt muid üritusi. Samaaegselt on toimumas ka Hansapäevad. Kohalesõitnud rahvad üle Euroopa ei pea pettuma eestimaises kliimas ja saavad nautida kauneid ning väga palavaid suvepäevi. 22. juulil meie vöörustada olnud Hispaania tantsijad ütlesid, et seda kuumust on isegi nende jaoks palju. Põgus ülevaade sündmustest on saadaval kõrvalasuvates galeriides. 21. juuli
22. juuli
23. juuli
24. juuli

13. AUGUST, osalesime Kalevipoja Kala- ja Veefestivalil Kasepääl.
20. AUGUST, inimene ise teeb päevade ilu.... Selliste sõnadega kutsuti Augustisimmanile, kus tähistati meie oma kodumaja, Reola kultuurimaja 45. aastapäeva. Õhtul kella viieks olid vihmapilved kadunud ja kontsert võis alata taidlejate ühendkoori lauluga "Uhti, uhti..." Tuntud lauluviisile tegi sõnad Maire Sakk. Laulsime kultuurimaja elust-olust ja inimestest, enda ja vallajuhtide tublidusest. Tantsud memmedelt, naisrühmalt, külalisrühmalt, sega- ja noorterühmalt vaheldusid lauluga. pidulisi kostitati supi, hiljem kalatordi, kringli ja kohviga. Tantsurütmid ansamblitelt "Prii" ja "Hellad Velled" kostsid üle küla. Samuti paistis kaugele võimas ilutulestik. Sumeda augustiöö lõpetasime ühise sõiduga hobuvankris. Pildistasid Kaisa, Malle ja Triin, kirjutas Kalli. Augustisimman
20.- 28. AUGUST, ERRSi korraldatav üle- eestiline TeateTants ümber Eesti. Tartu maakonnast läks TeateTants läbi 23. augustil. Alustati Jõgevamaa- Tartumaa piiril kella 3 paiku öösel ja lõpetati Tartumaa- Põlvamaa (läbi Ülenurme ja Kambja valla maade) piiril kella 12 paiku. Tartumaal oli teekonna pikkuseks 47 km ja selleks oli vaja 440 tantsijat. Meie rühm ootas õhinal oma korda Ülenurme alevi lõunapoolsel serval ja teatepulk läks edasi Põlva teeristi 200 m järel meie naisrühmale. Mööduvate autode tuututamine ja naeratavad lehvitajad ei lasknud ootamist igavaks minna. Ja lõpuks nad tulid! Astrid Hallik hõikas nii innustavaid kommentaare, et jalgadel olid nagu tiivad! Kõik see möll käis sellise tempo ja hooga, et ei saanud arugi kui kõik oli möödas. Kirjutas ja pildistas Malle.
01. OKTOOBER, otsustasime sellelgi aastal jätkata oma viimaste aastate traditsiooni ja teha väljasõidu loodusesse. Sellel korral sai siis ette võetud matk Meenikunno rabas Põlvamaal, kus matkaraja pikkus on 6 km ja osa sellest kulgeb metsas ja osa rabas. Ligi kahetunnisel jalutuskäigul on maastik väga vaheldusrikas ja poolel teel asuvast vaatetornist saab suurepärase ülevaate tervest rabast. Siinkirjutajal õnnestus ka kogemata laudteest kõrvale astuda ja kõhuli rappa potsatada. Selle üle tundis kõige rohkem rõõmu muidugi Peeter, kes oli kohe tükk aega naerust kõveras. Muidu aga läks kõik plaanipäraselt ja kellel olid kaasas fotoaparaadid, said ilusaid loodusfotosid teha ning seenehuvilisedki ei jäänud tühjade kätega. Nagu juba traditsiooniks saanud, lõppes seekordnegi päev ühise seljanka söömisega. Tagasiteel koju tahtsime veel külastada mõnda teepeale jäävat muuseumi, aga kuna kätte oli jõudnud oktoober, siis on need ennast juba sättinud talvisele režiimile ja olid selleks kellaajaks suletud. Kirjutas Eints, fotod Eints ja Malle. Meenikunno
ALGAS UUS HOOAEG, järjekordne suvi on kiiresti möödunud ning peale sügismatka alustasime taas treeningutega, et õppida uusi tantse ja samuti meelde tuletada vanasid. Ja seda siis ikka selleks, et osaleda erinevatel rahvatantsuüritustel. Millistel- sellest onehk veel vara rääkida, sest isegi veel täpselt ei tea. Aga siinkohal on paras hetk veel meenutada ilusat suve ja selleks siin siis mõned võtted Muhu-, Saare- ja Hiiumaalt ning paar pilti ka Haapsalust. Pildistasid Malle ja Eints. Saared 2011
25.- 27. NOVEMBER, treeninglaager Tervise Spa's Pärnus. Kõik sai alguse sellest, et kaks aastat tagasi käisime Toila Spa's tervist turgutamas. Ja see hakkas meile meeldima ning siis mõtlesimegi, et miks mitte ka sellel hooajal mõnda tervisekeskust külastada, et üle keskmise läbisõiduga luid- liikmeid ladusamalt toimima saada. Peetri eestvedamisel ja ühisel heakskiidul langes seekordne valik Pärnus asuva Tervise Spa nädalalõpu paketi kasuks. See sisaldab mõned lõõgastusprotseduurid omal valikul (teatud määral), vee- ja saunakeskuse piiramatu külastuse ja otse loomulikult niisama argipäevast erineva äraolemise. Ja kuna laupäeval toimus meil aeroobika- tantsutrenn, siis seetõttu oleks õigem nimetada seda nädalavahetust rahvatantsu treeninglaagriks millest võtsid osa ka kaks tantsupaari Reola noorterühmast. Sellel hooajal liitusid meiega uued tantsijad: Age ja Andrus. Laupäeva õhtul kutsusid nad meid oma tuppa külla ja avaldasid saladuse, et tegelik ning ainuke põhjus, miks nad meie rühmaga liitusid on see, et soovivad saada tantsupeole. Me oleme kindlad, et saame neid sellega aidata, sest meil on selles vallas pikaajalised kogemused ja me teame, kuidas sinna on võimalik pääseda. Nad ei pea pettuma- me loodame. Ja nüüd on meil rühmas neli tantsijat, kelle perenimeks on Leppik. Järjekordselt tuleb meil tänada Ülenurme Vallavalitsust, kes meie ettevõtmisele õla alla pani. Nad ikka hoolivad meist. Eints Nädlalõpp Pärnus
27. DETSEMBER, lõpetasime pidulikult selle aasta ja et olime olnud head lapsed (nagu meil kombeks on), siis külastas meid sellelgi korral jõuluvana oma abilisega. Räägikski siinkohal sellest kerges salmivõtmes, mida keegi jõuluks sai. "Tintel tantel, tintel tantel jänkul valge karvamantel, kukk sai kuldsed kannused, vares vatist vammused. Karujõmm sai karupüksid, lumememm sai lumemütsi. Pätajalg sai pätad jalga, siil sai siidiokkad selga, sokk sai sokid, susi sussid, lammas lokid, kutsu krussid. Aga kõige uhkem kuub jõuluõhtul kuusepuul". Head vana aasta lõppu!